Tuesday, December 20, 2011

Bila manusia berkira3...

Aku masih terasa dan sedih dengan sikap kawanku ini.

Dia suka berkira-kira...dengan aku dan juga dengan orang lain.

Aku ingatkan dia bergurau..rupanya tidak.

Aku cuba melupakan sikapnya itu.

Tapi...

Ia terus menghantui fikiranku.

Melainkan aku meluahkannya di mana-mana...

Dan di cnilah tempatnya.

Moral of the story: Jangan berkira3 dengan kawan sendiri.

Semoga selepas ini, fikiran aku tidak akan lagi serabut dengan mende3 yang xberfaedah itu.

No comments:

~Khatimah~

Peace upon all my dearest readers,

Thank you for you precious time, reading my blog with simple and moderate entries. I hope you have found something valuable among all my writings, and benefit your life.

Please do come again, I'll welcome you with my special du'a...May Allah blesses your life.

Wassalamu'alaikum.